Followers

Wednesday, December 14, 2011

randomizing





bismillah,


sudah lama tidak menconteng. setakat jenguk jenguk new updater aje. jenguk jenguk blog aku jugak, tapi terasa malas nak menconteng, Brr. Sibuk kejar Merlin Season 4, Ohh Ohh aku sangat addicted kat King Arthur selain aku addicted kat Baddroll Bakhtiar. Bukan Kaki Lelaki (ada ke simpulan bahasa ni?) cuma meminati, tak salahkan ? Salah ? People broke the rules. Bahaha. So now nak random aja sebab banyak sangat happened, yang pathetic, yang sarkastik, dan steak steak yang ada.


Sabtu nii dah nak balik ke Kampung Halaman Versus 2, Home Sweat Home Port Dickson, kenapa sweat bukan sweet ? sebab kalau kat PD yang 'sejuk' memang sweating habis. 'Tugasan semasa cuti' (budak sekolah) tak buat lagi. Actually dah buat. Tapi datin Seri Paduka telah spell kan kertas tersebut menjadi ini :





noble hearted kan dia kan kan ? Brr Ini akibatnya apabila dia memberontak nak keluar dan kita tak kasi keluar dan dia pun menghancurkan kertas aku sebagaimana hancurnya hati dia tak dapat keluar. Maka dengan itu, kerja trengkas aku kena buat balik semula, dan sebenarnya aku dah putus harapan nak buat, pfttt.



Ahad lepas entah apa mimpi akak aku nak buat BBQ. Actually nak buat Sabtu, tapi sabtu bapak tercinta ajak pergi Johor Premium Outlet yang baru bukak. memang premium habis bapak teruja da bomb hakk puiii ! Eh eh this is not sarkastik. ini realistik. Memang Premium and rambang biji mata hitam habis ! so dah tak payah nak susah naik Keyy Ell  cari roxy, clarks, Guess, Vincci, adidas, armani exchange, DKNY, Bonia, Royal Selangor, coffee beans, carlo rino, fossil dan jenam jenama lain yang menjadikan budak budak Keyy Ell (not all) merasa yang diorang UP habis, Brr. What a human. And 'cinta hati kemble' aku tak ada kat clarks sebab dah habis, shiznitts. tapi aku jumpa dekat fossil ankle boots. dapat diskaun 2rat++ from 5rat++ sebab baru opening kan. tapi taknak beli sebab akak aku dah bantai bapak aku beli clarks. kesian bapak. So ini serba sedikit gambar BBQ *tak pasal pasal



ayahanda tercinta


BBQ tercinta


ayahanda, abangda, cousinda tercinta


we are so much having fun, thank you Allah (:

















there's nothing to conteng lagi


just,
























dia semakin manja
sleeping on me
habislah berendam air mata aku nanti kat PD rindu Datin nii
(':
























habis !




No comments:

Post a Comment