Followers

Tuesday, December 6, 2011

great job

bismillah,




seharian hari ini melayan si datin, actually its common to say today, its everyday, Brrr. Pagi pagi dah di kejutkan si Datin, melanggar langgar pintu bilik dengan kepalanya itu. Wow. Satu pencapaian yang memberangsangkan. Dia dah dapat traced aku ada kat rumah dan mana satu bilik aku. Great job sweetie. Dengan suara gedik dia miaw miaw mintak pintu bilik di bukak, so that dia dapat 'dodoi' aku. Dodoi a.k.a kacau. Hailaaa. Bila dah bangon mintak di dukung. ouch, dia memang sangat manja sekarang. *salah aku ke ? Hehh. Selagi tak didukung jangan harap dia akan berenti kejar sambil membuat suara meminta simpati. Drama Queen. So dah dukung kena belai belai kena kiss kiss. Hahahahaha i love her <3 <3 <3 Copppp ! Lupa nak mention yang aku dengan bangganya menyatakan yang aku dah dapat mengatasi disease "takutpegangkucing" hohohohohohohohohohohohohoho *gelak bangga





slesai aktiviti bermanja bersama si manja lalu aku memanjakan dia dengan membawa dia keluar untuk dia memanjakan dirinya dengan rumput rumput, jadi, sila kira berapa banyak manja yang digunakan untuk si manja ini ? Hahahahaha *takada motif


muka nak bajet hot kan ? 
yang ini aku tak ajar haha



lepas main kat luar dia makan
lepastu dia tidur
lepas tu dia bangun
dia merengek nak keluar lagi
dah keluar dia makan tidur bangun merengek keluar
dan sentiasa berterusan





lepastuu,


sudahnya dia kacau aku dengan mengconquer tilam



dan 


tanpa rasa bersalah dia tidur
shizznitss.







tidak mengapa.
yang penting,
dia buat aku tersenyum dengan mudah (:





















okay tiba masa nak membangga diri
mari mari
lihat ini
kemajuan diri


ho ho ho yeayy ho yeayy ! <3 <3
dia tidur atas badan kita
mengada kan kan ?
(:





































habis !



No comments:

Post a Comment