Followers

Friday, November 25, 2011

cuci shushi cushi shicu



bismillah,














today macam biasa.  memulakan hari sebagai seorang suri rumah dengan jaya dan gaya nya. nahh nahh aku belum berkahwin mahupun bertunangan (ini bukan promote diri) aku cuma seorang 'oww gadis semasa' yang berusia 19 tahun yang baik rajin menarik tertarik bergaya sopan dan apa apa yang baik baik belaka (ini pun bukan tujuan mempromote diri) hehe 

p/s : ciri ciri di atas adalah auta keke

akak aku belum ada anak. belum pregnant. mahupun belum pernah ada morning sickness lagi.  hal ini kerana Dia Masih Dara (ala ala Aku Masih Dara) disebabkan dia belum bersuami lagi.  tetapi dia ada sejenis sindrom seperti orang yang baru baru lagi di sahkan hamil 2 or maybe 3 bulan iaitu 'mengIDAM'. mengidam dia ala ala Nor Azman (ayahanda kami) adalah berpangkat dato'.  okay straight to the point. Dia mengidam nak makan sushi king. hoo yeayyy sushii king. MEMANG King Of Vomit. Brr

Ini adalah apa yang terjadi bila dia menggoda aku
dan abang aku sebelum ini makan sushi king :

* kami merasa loya
* kami seperti nak muntah
* kami rasa lapar sangat selepas itu
* kami sangat berbangga sebab dilahirkan di Malaysia

I tak kisah lah nak kata I kampung ke, nak kata i tasteless ke, nak kata i lower class even no class ke because of i tak dapat nak well together kan rasa sushi dengan tekak nii. I dont care and I dont even care. sebab I orang Melayu and i'm proud to have a sense of taste of Malaysian food *tangan di dada dongak ke atas A.K.A aku suka makan belacan ! so what ? HAHA (:


kenangan mungkin berulang

that's what happened , again.
























berbaloi kan ?

nate beghukk berbaloi ! Brr

heaven lagi makan asam pedas ikan merah
sambal belacan
telur masin
nasi goreng kampung
Hailaaa






tak apa lah
akak punya pasal (:














okay itu saja






















COPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!
































Datin Seri Paduka Domo nak masuk jugak


sibuk aje orang tengah update-ing
Heh































































Habis !


No comments:

Post a Comment