Followers

Monday, September 19, 2011

sudah sakit tertimpa tangga


bismillah,



sudah sakit ditimpa tangga merupakan
cerita terbaru
AKU

yes aku sakit
sebab apa
sebab tangga
terjatuh di tangga
terduduk
ter tekan pedal tangan
ouch
seperti tulang terbantut gamak nya
sakit woooooii
aduh aduh
tangga mana ?
tangga rumah aku lahh
adoyaii
apa punya tangga
makan diri tuan sendiri
hampagas
berbalut tangan
panas telinga
mata mata yang memandang
ada ke dengan senang hati tanpa ada rasa
bersalah langsung cakap aku merempit ?
muka hardcore macamnii boleh terlintas ke aku minah rempit ?
ada pulak yang cakap aku accident
boleh diterima pakai lagi lah
haila haila


now nak amik speed typing pun dah payah nak gerak jari
dah tak ala ala orang menari ulek mayang
lepastu minggu depan lecturer aku dengan
seikhlas budinya nak buat pertandingan typing
wah wah wah
terima kasih daun keladi lah kerana memahami
terbaik !





so sepanjang aku oku nii
member aku lah yang jadi 'maid' aku
bahaha
dia balutkan tangan
dia sapukan minyak gamat + minyak angin
dia bukak kan bandage
dia masak kan
dia angkat kan barang
ehh dia aja lah yang buat
merungut ?
memang lah
mana ada orang tahan beb
haha
tapi pedulii pulak kan kalau dia merungut ?
HAHA
bukan selalu dia jadi maid aku
selalu aku jadi maid diaa ado
heh







okay done
habis !

No comments:

Post a Comment