Followers

Sunday, August 7, 2011

siapa LU ?


bismillah,












hari ini masuk nya puasa yang ke 8
tinggal lah lagi beberapa minggu untuk beraya sakan
al kisah bulan puasa tak nak dan tak hingin lah
nak cari gadoh sangat
bukan sangat lah
memang taknak carii gadoh pun lah
itu bukan hobi
bukan juga tabiat
ingat macho lah gaduh ?
OH tidak sama sekali !










siapa LU ?
abang besar ?
sudah hebat sangat kaa ?

siapa LU ?
mak ayam ?
kerek sangat lahh ?


siapa kita dan apa kita ?
gua rasa LU orang dah tak ada langsung dalam hidup gua
LU tak payah nak up sangat 
kalau LU nak tunjuk suci LU tak payah babitkan nama gua lah
gua dah cakap
kalau LU tak sentuh hidupgua
gua pun tak sentuh hidup LU lah
masalah nya
LU admire sangat dengan hidup gua sampai 
sibuk cuit cuit hidup gua

gua jijik sehh


dan LU abang besar 




LU rasa LU kenal gua ?
LU rasa LU havoc sangat tau siapa gua ?
hakikot nya
LU tak tau apa apa !
zero !




gua dah tak kenal LU siapa
dan gua harap ada spell yang buat gua tak pernah kenal siapa LU !

gua marah bukan ikot suka
bukan ikot rasa
bukan ikot pahit
bukan ikot masam manis atau segala mala petala
gua marah sebab LU berdua "admire" habis kat gua !
gua tak paham lah


macam ni lah
gua tak masuk campur hidup siapa siapa
gua tak kacau hidup LU
gua tak kacau awek LU
gua tak kacau gundik gundik LU
gua tak kacau BF LU
gua tak kacau skandal skandal LU
gua tak kacau nate beghuk LU




jadi nampak tak kat situ ?

nampak tak yang LU orang macam tak payah lah kan nak kacau hidup gua ?
gua bukan satu satu nya makhluk Allah yang ada atas muka bumi ni
sampai bertuah sangat LU orang nak kacau


Gua dah tak ada kena mengena dengan LU orang !















BACK OFF YOU LOSER !













habis !























4 comments:

  1. ganaih betul kau time2 puasa ni . haissh -.-

    ReplyDelete
  2. bawak2 bertenang bro!
    ahaha.

    ReplyDelete
  3. abe kaio : itu menandakan aku tengah tak puasa. ekeke

    acor : dah lama kau tak meng comment

    ReplyDelete