Followers

Tuesday, August 23, 2011

gendang gendut

bismillah,







hariini cadangnya nak membasuh baju yang sudah menggunung
biasalah
bukan aku yang basuh
member aku yang basuh hehe
bukan buli mana ada buli aku baiklah
cuma otak aku tak dapat menerima function
washing machine 1st generation
yang ada kat rumah aku tuu
sudah beberapa kali di muat turun kat ka fa la ho nii
otak ini belum mampu untuk menerima
ekeke










this week banyak masa dihabiskan bersama sahabat handai
berbuka puasa di luar bersama
bergelak tawa bergosip bermadah helah bergurindam
eira odd nisa falsha emma bella ayu
thanks for the time
thanks a lot for the company
ilebbiuu
^^





odd
kesian kau accident
itulah
kau taiko sangat kat telok kemang tuu
kau ingat kat naik RXZ ?
kau naik ego jelaa weyy
HAHA
takpe lahh
apa apa pun rezeki kau melimpah ruah ke ladang gandum akibat
keprihatinan kami tau ?





eira
kau gila
ajak buat benda bukan bukan
singgah rumah orang semata mata nak tanya
" weyy kau tau rumah aku kat mana takk "
habis di pusing dua tiga kali tanya orang mana rumah kita
pecah berderai terburai perut aku









yang lain lain
terima kasih untuk masa dan duit yang dihabiskan bersama
korang rockaholic habis
korang sakai habis !
sayang korang
euww





bahaha



habis !

No comments:

Post a Comment