Followers

Tuesday, August 9, 2011

alahaii

bismillah,



hari ini tidak berapa nak sihat
pening ka fa la
di tambah lagi dengan selesama
bertambah tambah lagi dengan batuk batuk orang kaya
ekeke




bangun seawal pagi
dengan niat nak pergi kelas
bukak mata
aduh
pening !
Ahh tidak kesanggupan
siap siap
ajak member ke klinik
maka berlalu lah 
member bawak aku mem besar
hehe
tak larat lah nak bawak


sampai
alamak malaysia hour kata nya
belom bukak lagi
pukul 9 baru open
nak patah balik rumah jauh
lepak pantai kejap




okay pukul 9 dah
pegi balik klinik
bukak dah
daftar
mintak ic
bagi lesen
ic tak siap lagi
dia buat muka pelik
aku buat muka sakit
bagi lesen
dia cakap ingat kan cina
hehe


okay bukan itu yang aku nak cerita
dah siap siap siap semua
balik !
tilam bantal katil memanggil manggil
uhh heaven ~
eh ?
polis ?
eh saranghae dari jauh dah break !
ISH !
dah lah dia tak ada lesen
ic dia tak bawak
memang pendatang asing member aku ini



alamak pakcik polis perasan dia break
hailaa
penakut jugak budak nii
brutal konon
bahaha

redah aje lahh
mintak lesen
tak ada
mintak ic
tinggal
haa kan dah kena marah
siap kena marah lagi bawak motor pakai selipar 
dia suruh pakai kasut
ada ke patot ?
aku nak pegi klinik ajaa
bukan nak pegii amik test lesen motor lagi pun
haila pakcik
"pergi mana?"
"klinik. kawan saya demam tolong hantar pergi klinik"
"mana lesen?"
"tak ada"
"kalau tak ada apasal bawak?"
"saya tolong hantar kawan pergi klinik"
"hantar hantar ! saya panggilkan ambulance ke sini nak?"

ada ke patot cakap macam tu ?
yang aku nii dah balik klinik dah pun
nak jelaskan kena marah
dah jelaskan kena marah
ish
tagline 
mesra, cepat, betol
mano mano ?
HEH
nasib baik abang polis hensem bagi amaran aja





maka nya
wanted lah motor member aku tuu
dah masuk buku amaran polis







kepada nurelina syazreen sofian
lepasnii jangan harap nak bawak motor lagi paham ?
fullstop !






























habis !

1 comment: