Followers

Sunday, July 10, 2011

k a l a u


bismillah,











adakah korang nak jadi ini ?





atau








ini ?





taknak ?













habis nak jadi yang macam ini ?













taknak jugak ?







ok lah fine ~















yang ni pulak macam mana ?
























taknak jugak ?



















Lantak lah
















yang penting aku nak jadi macam ini

































siapa kah ?



aku lah 


A.K.U








Nurul Athirah Nor Azman












sehabis mana pun aku admire kat mereka mereka tuu
sehabis mana pun aku taksub dengan mereka mereka tuu
sehabis mana macam mana pun




jadi diri sendiri kan lagi macho












tipu lah kalau tak ada bisikan bisikan ablasa kat telinga kita yang tak berapa nak bertapis ni







" Eee kan best jadi macam diorang "

" Eee aku nak sangat jadi macam diorang "



" Eee untung nya diorang "



" Eee nak cantik macam diorang "




" Eee jealous nya tengok diorang, perfect "









dah segala mala rempah ratus lagi yang berkumandang kat telinga mahu pun hati masing masing tuu






tiru lah anting anting apa yang diorang pakai
tiru lah baju apa yang diorang pakai
tiru lah seluar apa yang diorang pakai
tiru lah produk muka apa yang diorang pakai
tiru lah brand apa yang diorang pakai
tiru lah kasut apa yang diorang pakai













tapi















kan best jadi diri sendiri












kan best bercakap gaya sendiri
kan best menyanyi gaya sendiri
kan best berhibur gaya sendiri
kan best tidur kuak lentang gaya sendiri
kan best lifestyle gaya sendiri
kan best menulis gaya sendiri










taknak jadi diri sendiri ?
kenapa ?
takot orang tak suka ?
takot kawan kawan sekeliling lari ?
takot orang menyampah ?












jawapan nya















kau takot pada diri sendiri











sebab













kau sendiri meluat dengan perangai kau sendiri












apa perlu buat ?










tak salah tukar perangai kita yang orang tak suka
tak salah fake ke arah yang menyenangkan orang sekeliling
tak salah bermanis muka walaupun sebenarnya muka kau tak manis












apa yang kau ada kau tak jaga
sedangkan diorang yang bermatian jaga kau
berkorban untuk kau
bernanah telinga dengar kau meluah kan perasaan
pekak telinga dengar kau mengumpat pasal orang
ber bakar duit untuk kau taknak bagi kau mati kelaparan





sebab apa ?





k a w a n












dalam hidup kau
kau bukan setakat duduk bawah ketiak mak bapak kau
atok nenek moyang kau
adik beradik kau
diorang ni otak kiri kau









tapi kawan
otak kanan kau !










kalau sebelah otak tak berfungsi
kau


p s y c h o






yes !





itu aja ayat yang sesuai untuk kau




p s y c h o












senang kau bagi orang soalan
pernah kau tanya soalan yang kau tanya tu cuba kau tanya diri kau balik

tambah sikit soalan aku ni


dalam hidup kau berapa banyak kawan yang kau ada ?

dalam banyak banyak kawan kau tu berapa ketul yang stay ?

dalam beberapa ketol yang stay dengan kau tuu berapa juta yang blah ?

dalam beberapa juta yang blah tuu berapa billion yang blah sebab perangai kau ?

dalam beberapa ketol yang stay tuu berapa ciput yang blah lepas masa tu ?

dalam beberapa ciput tuu berapa kumis lagi yang ada masa kau susah ?

dalam beberapa kumis tuu berapa kuman yang ada masa sekarang ?












kau genius kan ?
kau pandai kan ?
kau hebat tahap petala ke lapan kan ?
Ehh semua kau lahh kan ?
kata nya ~



laii jawab laii

selesai kan soalan yang sangat sangat simple pernah aku bagi ni












apa yang kau tunggu sebenar nya ?

kau tunggu sampai dah tak ada bau bau kawan pun kat sekeliling kau ?
kau nak tunggu sampai kau dah tak dengar pun kentot kawan kau ?
kau nak tunggu sampai kau tak perasan pun kawan kau sedawa ?
paling sadis lah
kau nak tunggu sampai kau tak dengar langsung pun kawan kau gelak gelak masa kau ada ?












apa lah punya perangai




sampai dah macam ni pun kau tak sedar

dah banyak kali aku keluar kan ayat keramat azimat aku nii


dengan perangai kau macam ulat sampah nii, kau tak ke mana lah woyy !





kau berjaya lah sampai masuk tv sekalipun
kau genggam lah PHd berapa banyak gulung sekalipun
kau dekan lah 6 sem sekalipun
kau band band lah berapa banyak kau nak dalam muet kau sekalipun












tapi,
tanpa kawan yang selama ni ada kat sebelah kau masa susah senang kau













kau p s y c h o lah manusia !












kau gampang
kau biadap
kau tak dapat terima kenyataan
kau nak orang suka kau padahal kau memenyampahkan hidup orang
kau tak pernah pk perasaan orang
kau jual ikan
kau tamak
kau perasan
kau bajet bapak gila kaya
kau bajet semua kau ada
kau bajet kau paling pandai
kau bajet kau hot
kau bajet kau cun
kau bajet kau macho
kau bajet orang admire kat kau 
kau bajet orang pandang kau
kau bajet kau banyak duit
kau bajet kau branded sangat
kau bajet kau ada apa yang orang lain tak ada
kau bajet orang senang dengan kau
kau bajet kau up sangat
kau bajet orang pandang kau up sangat
kau bajet kau good good sangat
kau bangga sangat dengan duit kau
kau bangga sangat dengan voir kau
kau bangga sangat dengan guess kau
kau bangga sangat dengan prada kau
kau bangga sangat dengan jimmy choo kau
kau bangga sangat dengan mac kau
kau bangga sangat dengan maybelline



tapi sebenarnya












kau p s y c h o lahh minah !

















maaf kerana berterus terang
maaf kalau terasa
sebab aku tau kau stalker paling psycho
aku pun tak tau apahal kau minat sangat dengan aku
aku pun pelik apa yang ada kat aku sampai kau nak sangat tau pasal aku
aku pun tak tau mana kelebihan aku sampai kau nak heboh story pasal aku
aku pun tak tau bahagian mana yang pelik sangat kat badan aku nii sampai kau nak kacau hidup aku
Ehh aku tak tau lah !











kau ingat aku nak sangat ke habis kan masa aku yang precious nii semata mata nak tulis pasal kau ?
kau ingat aku nak sangat ke cerita pasal kau lagi ?
kau ingat aku suka sangat ke nak cari gaduh dengan orang ?
kau ingat aku hadap sangat ke nak kacau hidup kau ?













kau bukak mata kau yang ber masaalah tuu luas luas
kau gerak kan otak kau yang konon nya pandai nak mampos tuu
kau matang kan minda kau yang kata nya grow up sangat tu
kau baca nii baik baik












AKU TAK KACAU HIDUP KAU
KAU JANGAN SUSAH PAYAH KACAU HIDUP AKU

SEKALI KAU KACAU HIDUP AKU
INI BARU PERMULAAN NYA !
















akhir kata











kau benci aku
tak payah nak copy style aku
sebab menampak kan kebodohan kau
dan menampak kan ke geniusan aku















habis !























No comments:

Post a Comment