Followers

Tuesday, July 12, 2011

bismillah,


alhamdulillah
segala nya berjalan dengan lancar
sudah masuk 2 hari di semester 2 2011 ini
penat tak payah nak cakap mahupun bisik
jadual padat mampat mengalahkan bini PM
sampai tak ada lubang langsung untuk Zohor
apa ke PHD sangat orang yang buat jadual ni ?
Hailaa





panas terik pantai di tempuhi setiap hari
menaiki tenggiling pink
ke kelas
ke Telok Kemang mengisi minyak motor
membeli makan
ke Bandar PD untuk membuat kat atm
damn




susah sangat hidup ini tanpa beg dompet aku
rasa terbeban otak bahu dan juga lutut
mengingat kan kehidupan aku tanpa ic
tanpa lesen
tanpa kad atm
dan tanpa duit
dan bertambah bebanan dan berat ini apabila lecturer
dengan sesedap dan senyaman hembusan pantai suruh beli buku itu ini
dengan harga yang sangat sangat lah boleh buat aku kenyang 3 hari
hadoyaii
bayangkan RM150++ kat dalam purse aku yang main sorok sorok tuu
aku boleh bayar segalanya tanpa terasa bebanan sedikit pon
tambahan lagi mereka sedang enak dan berlagu riang menanti masuk nya PT esok
aku hanya mampu cakap
UNTUNG LAH ada kat bank ~




tyra tyra tyra
very tough pough hough
very the momentum
Hmm
apa lah 'best' nya nasib aku kan kan ?








may Allah give me a very deeply strength
amin
















habis

No comments:

Post a Comment