Followers

Friday, June 10, 2011

keluhan

bismillah,





risau risau risau

akan ku tinggal kan Malaysia selama 14 hari
kenapa ayat ku begini ?
gampang kan ? 
HAHA










sebenar nya aku ada masalah

masalah besar !








kalau aku pergi sana






























macam mana dengan abe abe juvana aku isnin malam nanti ?
macam mana nak date dengan abe apek juvana aku tuu ?
Hmm









macam mana pulak dengan abe seth tan aku ?
siapa nak tengok kan dia untuk aku ?
Hmm









macam mana pulak dengan You Saka pergi Jauh Jauh so sweet aku tuu ?
Saka ?
Bahaha
*ada kisah di sebalik saka nii
HAHA
Hmm jugak















macam mana pulak dengan drop dead diva aku ?
macam mana dengan angel hensem aku tu ?
Hmm lagi










nak tengok kat tonton.com ?



Dah ber puluh puluh email aku sign in tak boleh jugak ~










macam mana nii ?






















bukan aku taknak pergi
cuma berat lah hati

ringan ringan kan ?
s e d a n g 















Siapa dapat selesai kan masalah negara aku nii ? 

No comments:

Post a Comment