Followers

Monday, June 6, 2011

gendang gendut

bismillah,


apa aku nak tulis ?

entaa lah
aku tak ada idea lah
ish


nak tulis apa yang aku buat ?
err apa yang aku buat ?
HAHA



okay lah


today is monday
tomorrow never die
tomorrow is tuesday
tulat is wednesday







but now i'd like to wrote about today





like i said



today is monday









yes today is monday










































*tak ada idea sebenarnya





















^^





























yelaa aku serius lah kan










today is monday


that means 
i got 5 more days to go








where ?




















menunaikan ibadah UMRAH




selama 2 minggu
















lagi apa aku nak tulis ?
























hari ini aku puasa























esok pun puasa























KOT ?

















tengok lah kalau tiada syaitan yang berbisik




















tak payah tunggu syaitan
akak aku lebih kurang aja bisikannya

















okay thats all for today










































habis


2 comments:

  1. A.A.K ~Asleep at keyboard..hehe..xpn..ade aku ksah..tol x ek..

    ReplyDelete
  2. jangan nak keyboard2 nii bukan keyboarding skill ! HAHA yes pandai leha A.A.K ? (:

    ReplyDelete